mandag den 16. januar 2012

Flere frø i spirekassen

I går såede jeg citrongræs, Papaya, Busk- og Thaibasilikum, så nu er den store spirekasse godt fyldt op.

Heldigvis er der hele tiden noget, der spirer, og som bliver flyttet hen under det blå lys til de andre små...

Jeg har sat nogle relativt små planter ind under min nye LED med 3 W-dioder - er lidt spændt på at se, hvad der sker, for der er ret meget rødt i den og ikke så meget blåt. Hvis de strækker sig for meget i højden, må de ind under det blå lys igen...

1 kommentar:

  1. Hej Anja,

    Nu har jeg sået lidt af mine gamle frø, og nu ser jeg at du pgså sår basilikum!
    Når de ikke at blive kæmpe før de kan komme ud, eller ryger de i vindueskarmen inden?
    Vil nemlig gerne Have gang i 'Genovese' så snart som muligt!

    Hilsen Didde

    SvarSlet