mandag den 28. marts 2011

Nå ja - lidt flere tomater...

Jeg kom til at så lidt flere tomater i dag - i erkendelse af, at jeg allerede nu har så mange planter, at jeg skal have solgt nogle stykker, kan der jo lige så godt være lidt mere at sælge af. 

Rosada F1
Rosada gul fra et såeksperiment sidste år
Toftegaards sortstribede
En af Tom Wagner-krydsningerne, som kom i mange variationer sidste år, har prøvet at så den røde udgave og se, hvad der kommer ud af den. 
Tigerella
Gul tomat fra Frøsamlerne
Sweet Casady gul

og et par stykker mere, som jeg ikke lige kan huske...

Jeg har en plan om at holde oprydnings-garagesalg i forbindelse med påskeferien, så jeg kan få ryddet ud i noget af alt det, som har hobet sig op i skuret, og som er for godt til bare at smide ud.

Og så kan jeg jo lige så godt sælge lidt planter til drivhus også - det er jo hyggeligt at lave dem, og det gik fint med det sidste år!

og jeg har sat stiklinger af Hemingway-mynte og en duftgeranie - så er der lidt mere at tage af om en måneds tid...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar